زخم

خرید بک لینک
به نام خدا-  شیرین ستونی دوازدهم تجربی ۲نامه ی سر گشاده ی من به وزیر علومآقای وزیرمن و دوستان بسیاری که امسال هم مانند سال های قبل بیش از یک میلیون نفر می شویم دوازده سال است که به امید کنکور درس می خوانیم؛ اما من یک سوال از شما می پرسم، آیا دوازده سال زندگی انسان با یک آزمون سنجیده می شود؟ آن هم آزمونی که فقط و فقط حافظه ی من و امثال من را می سنجد؟ آقای وزیر،من شعر های  کتاب ادبیات را با احساس می خوانم، بوی گل و ریحان هارا در سال دهم ازبر بودم و در سال یازدهم انسانم آرزوست مورد علاقه ی من بود. آقای وزیر، من به نوشتن علاقه مند هستم، زنگ های انشا را همیشه دوست داشتم، احساساتم  را با ظرافت تمام با قلم به روی کاغذ می آورم ؛ اما کجای این کنکور شما این مهارت مرا می سنجد؟ آقای وزیر..از خواندن درس زیست عاشق دنیای اطرافم می شوم،با عینک دانش به گیاهان نگاه می کنم،زیبایی ها و نظم بدن را چنان با شوق می  خوانم  و وزن و قافیه هایش را اثری زیبا از شعر حافظ می یابماین شور و عشق را چگونه می سنجید؟آقای وزیر محترممن زبان انگلیسی را بسیار دوست دارم و به خوبی صحبت می کنم،اما وقتی به قواعدی گیر می دهید که خود انگلیسی زبانان هم در طول عمرشان به آن ها فکر نکرده اند درصد زبانم می شود هشتاد و میگویند توی کنکور شما از من بهتر ها هست،پس من رشته ای که دوست دارم را از دست می دهم.آقای وزیراین کنکوری که گذشت از آن از پل صراط خدا هم سخت تر شده،کجایش مسئله ی ریاضی ای که من تا یک قدمی پاسخش رفته ام را به شما نشان می دهد؟آقای وزیرمگر می شود از استرس دانش آموزان نان خورد؟حتما می گویید نه؟اگر خوشتان می آید در جریان باشید که دیشب تا صبح گریه کرده ام و همینطور شب های قبل.  زخم...ادامه مطلب

ما را در سایت زخم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: پنجشنبه 23 تير 1401 ساعت: 22:03

امروز من با ذهنی آرام تووی اتاقم نشسته ام و مشغول فکر کردن هستم،من بابت چه چیز هایی شکرگزار و قدردان هستم؟من میتوانم همه چیز را تصور کنم،تخیلات بی انتهاست،می توانم آرزو کنم،هدف داشته باشم،دوست داشته ش زخم...ادامه مطلب

ما را در سایت زخم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: پنجشنبه 23 بهمن 1399 ساعت: 20:43

پرندگان پشت بام را دوست دارم دانههایی را که هر روز برایشان میریزم در میان آنها یک پرندهی بیمعرفت هست که میدانم روزی به آسمان خواهد رفت و برنمی گردد. من او را بیشتر دوست دارم

زخم...

ما را در سایت زخم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 114 تاريخ: پنجشنبه 23 بهمن 1399 ساعت: 20:43

بلدم تکیه کنم باز به دیوار خودم یا حصاری بکشم دور و بر غار خودم بلدم آه به آه از تو بگویم هر بار تا بسازم قفس از غصه ی بسیار خودم زخم...

ما را در سایت زخم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: پنجشنبه 23 بهمن 1399 ساعت: 20:43

داشتم فکر میکردم که ما آدم ها اکثر اوقات نمیدانیم باید از چه راهی اقدام کنیم یا وقتی میخواهیم حرفی بزنیم نمیدانیم چگونه بگوییم که موثر واقع شود. راستش را بخواهید حتی اگر چهل و پنج سالمان شود یا پنجاه زخم...ادامه مطلب

ما را در سایت زخم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 8:26

صفحه بندی