بعد خوندن یه متن از یک نفرِ خوبِ آرش نام با تیتر چند بهانه برای خوشحال بودن، گوشه ی دنج خلوت خودم رو برگزیدم و شروع کردم به نوشتن دلایل خوشحالیم،میدونم خیلی بیشترن،ولی فعلا به همینا بسنده کردم،بعدا که بقیه اش یادم افتاد بازم می نویسم: )
هنوز گل آفتابگردونی هست که رشد کنه،پرتقالا هنوزم نارنجی اند،خورشید هنوزم مثل همیشه زرد و دلبرانه می تابه،هنوز برای رسیدن به رویاهامون دیر نشده.هنوز آسمون آبیه،هنوز می تونیم با رفیقمون با یه هندزفری آهنگ گوش بدیم، هنوز میشه رفت همون جای همیشگی،هنوزنفس می کشیم،هنوز صدای مامانمونو هر روز میشنویم،هنوز کسی رو داریم که بودنش خوشحالمون کنه،هنوز مهربونی هست،هنوز گل ها رشد می کنند،هنوز میشه شعر خوند،هنوز میشه آتیش روشن کرد،هنوز کلی کتاب هست که منتظرمونن،هنوز کلی بوم نقاشی خالی چشم انتظار دستامونن،هنوز قلب داریم،بی عاطفه نشدیم،میتونیم به یکی بگیم ازت خوشم میاد،میتونیم بهتر بشیم،هنوز جای پیشرفت هست،هنوز کلی ایده داریم که میشه خیلی ساده انجامشون داد،هنوز لبخند می زنیم،هنوز بعضیا هستن که میدونن نباید منتظر شادی بود بلکه باید ساختش،هنوز میشه زلف پریشون کرد،هنوز میشه ابی گوش داد، میشه لوازم تحریر خریییید : ) ،هنوز کسی هست که پایه دیوونگی هامون باشه،میشه بغل کرد،میشه از پیشونی بوسید،هنوز کلی کافه هست که باید امتحان کنیم،هنوز وقت هست که آشپزی یاد بگیریم،هنوز وقت هست که پولامونو جمع کنیم و فولکس زرد بگیریم،سبزشم خوبه،هنوز کیف کنکن تو ایران مد نشدهههه:)))))) هنوز هم امکانِ حرف زدن با دوست خیالی مونو داریم،هنوز اتاقی داریم که توش خودمون رو تربیت کنیم،هنوز امکانش هست که هر روز چیز جدیدی یاد بگیریم،هنوز آینده ای هست که نقش اصلیش ماییم،هنوز میتونیم لواشک بخوریم،میتونیم فلافل کثیف بخوریم،هنوز وقت داریم که شیرینی پختن یاد بگیریم: )هنوز میشه ریسک کرد،میشه امتحان کرد.میتونیم با آدمای جدیدی ارتباط داشته باشیم،میتونیم تلاش کنیم،میتونیم یکی رو خوشحال کنیم،میتونیم عکاسی کنیم،هنوز وقت هست که بریم کلاس موسیقی،هنوز وقت هست که سفر کنیم.
هنوز رویاهامون یه گوشه منتظرمونن نه؟دلیل از این بهتر برا شاد بودن و جنگیدن براشون؟ :)
ما را در سایت زخم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125