وقتی یکی باهامون درد و دل می کنه چیکار کنیم.

خرید بک لینک

امروز بعد از اینکه دوستم باهام درد و دل کرد و عاجزانه سکوت کردم،فکر کردم ،کلی در مورد این فکر کردم که وقتی یکی باهامون درد و دل میکنه چیکار کنیم.وقتی یکی باهامون درد و دل می کنه باید اول سکوت کنیم،نباید هول بشیم،بهتره ساکت بمونیم و اجازه بدیم خودشو خالی کنه،حرفاشو بزنه،دلخوریاشو بهمون بگه،بعد که حرفاش تموم شد می رسیم به مرحله ی راهکار دادن.نه اینکه موعظه کنی یا بهش بگی چرا اینکارو کردی.چون خودش فهمیده که نباید اون کارو می کرده یا پشیمون شده بالاخره.باید بگیم خب تا اینجا که هیچی،از این به بعد فکر کنم بهتره فلان کارو کنی.یا اگه من جای تو بودم اینکارو میکردم. در این میان هم،نباید درد های همدیگه رو کم بگیریم یا مسخره کنیم،چون درد هرکس برای خودش سخته.بهتره به فرد مذکور بفهمونیم برامون مهمه و هواشو داریم و فقط کمکش کنیم که بهتر شه.باید دوستای خوبی باشیم برای هم.مخصوصا تووی روزای سخت.در ساده ترین حالت ممکن وظیفمون یه بغل محکمه و یه گل زرد.

شاید نتونیم مشکلات هم رو حل کنیم.شاید از پسه سختی های زندگی همدیگه بر نیایم ولی،میتونیم در هر شرایطی کنار هم باشیم.باهم بهتر میتونیم از پسش بر بیایم نه؟

زخم...

ما را در سایت زخم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 4:57

صفحه بندی