درونگرا ها رو قضاوت نکن..!

خرید بک لینک

دو نفر از آدم های مهم زندگیم درونگرا تشریف دارند فلذا ایشان را باید شناخت..!باید دانست که دنیای درونی شان چقدر خوب و جالب است .باید دقت کرد : )

افراد درونگرا, جزو کسانی هستند که بیشترین قضاوت در مورد آنها صورت میگیرد. اما آنها یاد گرفته اند یک فرد غیر عادی را به عنوان کسی که عجیب و غریب است مورد قضاوت قرار ندهند. درونگراها دوست دارند از دیگران شناخت عمیق تر و شخصی تری پیدا کنند. رابطه داشتن با افراد درونگرا به این معنی است که میتوانید خود واقعیتان باشید. میتوانید یک نظر غیر معمول را افشا کنید و اعتراف کنید به یک چیز عجیب علاقه مندید… در عین حال , میتوانید مطمئن باشید او شما را قضاوت نمیکند. درونگراها, بیشتر از قطب متضاد خود, یعنی افراد برونگرا, غیر عادی هستند. پس , از صحبت کردن با این متفکران عمیق نگران نباشید.

انسان ها موجوداتی هستند که دیگران را بسیار قضاوت میکنند. ما دیگران و خودمان را مورد قضاوت قرار میدهیم. فرقی ندارد که یک درونگرا, برونگرا یا حتی یک میانه رو باشید, احتمالا حداقل یک بار در طول عمرتان مورد قضاوت قرار گرفته اید. اشکالی ندارد. به کاری که انجام میدادید ادامه دهید. اگر این قضاوت شما را ناراحت کرده , لازم نیست از انجام آن کار دست بکشید. به طور مشابه, اگر نمیخواهید در جایی بمانید, مجبور نیستید این کار را انجام دهید. تا جایی که به خودتان و دیگران لطمه نزنید , به کارهایی که میکنید ادامه دهید!

زخم...

ما را در سایت زخم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 4:57

صفحه بندی